Back

Kom hem från landet typ för en halvtimma sen.Skönt att vara i stan igen men har ingen  aning om vad jag ska göra imorrn?? men men.

Igår så åkte vi in till Norrtälje en snabbis köpte en bikini o en kofta :)(bild kommer sen).Sen köpte jag även om jag kunde drömma(twilight) eftersom alla säger dom e så bra så jag tänkte ge den en chans hehe.Har typ läst 200 sidor nu :P den var verkligen beroende framkallande.
Satt i solen igår o idag har fått färg,hade kvar det här bandet man får på eriksdalsbadet när jag tog bort det idag blev det som ett vitt armband där.Så lite brun har man faktiskt blivit hehe.
Innan vi åkte idag hade jag tappat bort min mobil hehe var .O jag kunde ju inte åka utan den så mamma o pappa kollade igenom hela vår packning o jag kolla lite i huset o eftersom det är två våningar o massa ställen där jag kunde ha lagt den blev det inte enklare.Men det sluta med att mamma hitta den mella två sängar.
Fan va härligt det var att komma in i stockholm o alla gick i t-shirt typ. o se solen när man e typ på slussen med bilen . När vi körde upp med bilen satt alla på uteserveringar jue!!!.Fast det är fortfarande bara april men men. Snart ska jag äta middag sen blir det Gossip Girl :).

Puss puss gabby<33

Bikini från H&M

kofta från Åhlens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0