Bio med Linn :P <3

Idag var jag på bio med Linn vi såg på en shopaholics bekännelser.Precis innan så kom jag o Linnpå ett eget språk haha.Vi höll på såhär Jag : Flö flö flö flöööö flöö Linn:Flöö flö flööö.Hahhaha dålig humor.
Jag leta efter en bikini eftersom vi ska till Eriksdalsbadet imorron alla tjejor typ.Men hitta ingen så jag får ha en jätteful en.MEN men.
Har försökt att fixa en header hela kvällen men det går inte så bra haha.
Jag borde börja fixa mig nu,ska sova även om klockan e ..23.08 men så att jag e pigg imorron.

Puss Gabby<333


Jusste hitta en bild på pappa när han va ung som jag skratta åt ett tag *dålig humor*

Pappa o Farmor haha en ung fader :P

Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

Funderar också på att se den filmen.. Var den bra?

2009-04-06 @ 14:31:46
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0