Björnsträdgård o glass:)

hejhej idag efter skolan gick jag sassa Nanna Vicky o Kinga till medis o sen till björnsträdgård.Haha jag o Nanna spelade in en video när De andra satt vi ramparna om du har min facebook,Gabriella Bimark kan du se den:).Men jag o Nanna satte oss där oxå efter ett tag.Haha det var en kille där med en blå mössa som dom tyckte va sötast av alla där,men jag tyckte han såg ut som en hund haha jag ba vilken ras?.Hahha men fråga det inte men sa det til tjejorna.
När Nanna o Vicky hade gått så ringde jag vicky eftersom jag hade sett den uttryckslöse(de flesta vet vem han e).Så vi prata en stund medans Kinga o Sassa sprang i ramparna sen skoja vi med dom att jag satt o prata med min mamma ,hehe fast jag prata om alla killarna där.Jag skulle aldrig göra det med min mamma.
Sen när vi gick så gick jag o Sassa till Gamla Stan o hämta pengar från min padre för jag e ju ensam hemma i natt/kväll.Sen gick vi två o köpte glass på B&J's.Vi satte oss på skeppsbron ,väldigt mysigt! o prata om allt mellan himmel o jord.
Jag kom väl hem vi sex typ o gick o handla mat det blir pan pizza,kan inte laga nåt annat själv eller med kompisar kan jag det :p.Inne på coop så var det två jättesöta amerikaner dom var typ där med sin klass som stog utanför,hehe.
Olivia behöver din uppmuntring just nu,du vet nog varför!

Vicky i söderhallarna medans vi vänta på Kinga o Sassa
Sassa klippte i sin sko av någon anledning.

Jusste om nån rolig vill chatta vid typ halv tio ??

puss gabby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0