B&J's

Vanlig dag i skolan,alltså tråkigt.Jusste vi disikera idag jag gjorde det med Nanna o Mary vi döpte vår fisk till Härta (haha).Så fort något hände så skrek vi fast tyst sen börja vi skratta för att inte störa de andra :P.Det var iaf lite kul.
Sen fick jag även höra av Kinga att B&J's här i gamla stan delade ut gratis glass vi fundera på att springa dit på lunchen.Men så blev det inte istället fixade min pappa glass som han ställde i kylen som vi gick hem till mig o åt.Sassa var tvungen att gå efter ett tag på sin dans o sen Vicky ,Kinga stannade längst :P.
Sedan har jag pratat lite on the phone med Nanna haha om Ugly betty o Dh :).

Puss gabby <3

HAHA hade tråkigt hehe

O min fina fisk(ritade) inte härta som va riktig :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0