De misslyckade :P

Hola

Idag blev jag assur på vår matte fröken som skrev att jag var frånvarande på den lektionen för att jag prata lite . Fuck Her ,sen sa hon att jag hade dålig attityd.
PÅ träslöjden var jag o Kinga "De misslyckade" ingenting gick bra när jag skulle måla.Ville bara hoppa på min hylla som nu (äntligen) är färdig målad. Men vi hade kul iaf. vi var typ i målarrummet hela tiden :P.
Efter skolan gick Jag Jess o Vicky tillsammans därifrån då var det några jätte konstiga killar .En var som Doofy i Scary Movie,jag visste inte om han var sån på riktigt eller om han skoja.Hans kompis kom fram till Vicky aja de var iaf jätte weird.
Vi sa hejdå till Jessica på slussen sen skulle Vicky köpa te på nåt ställe på Hornsgatan.Efter det gick vi till Gamla Stan o Ben&Jerry's,vi ringde Linn o hon kom ner :). Men sedan var hon tvungen att vara barnvakt åt Evelina.
Jag o Vicky gick runt i GS utan att hitta på nåt sen åkte vi till Medis.Vi ringde Sassa men hon skulle till sälen.Så vi gick förbi Kinga's mammas affär o Kinga va där. Så vi gick därifrån ,vi satt lite på Medis.Sedan så gick vi till Björnsträdgård.
Det var kul,speciellt att klättra(jag vet jag e barnslig).
När Vicky hade gått var jag o Kinga kvar ett tag till. Sedan mådde vi typ illa på grund av en sak elr inte illa men jag ville iaf. svimma :P.
När jag kom hem typ vid 7 så blev jag överraskad det blev sushi till middag yummy!!!.
Jag vill verkligen inte åka till landet imorron men jag vet inte hur jag ska göra ?? åhhh

Puss gabby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0