Eriksdalsbadet :)

Helluuu

Idag va några tjejor o jag på eriksdalsbadet.It was fun. Fast det började lite sämre men senare blev det kul :).
Det var några killar (ack ack ack) som var lite weird haha.De sa att de var 95:or ,yeah right?.De var superspinkiga o små haha.Men det fastan i mitt huvud : "Hur fan kan de va 95:or???".Aja.
Innan vi gick var det någon som hade låst Lauras skåp med hennes grejer inne i inklusive hennes nyckel :P. Så man var tvungen att bryta upp det såklart.
Killen som jobbade i kassan var elak jag fick ingen toblerone av honom även om jag tjatade,elaka människa!!!.
Men men .
Ty vid 10 i 7 ringde mamma o undra om jag skulle komma hem snart men jag trodde klockan bara var typ 6 hhah. Jag ,Vicky o Laura skyndade oss till t-banan ,det var en konstig kille som gick med sina två kompisar som bara sprang förbi oss vände sig om o gick baklänges alltså att han gick så att han kolla på oss sen sprang han tillbaka haha.ACK ACK.
Jag skulle ha gått av vid Gamla Stan men jag följde med dem till t-centralen eftersom jag redan var sen. Jag väntade med Vicky på hennes t-bana. När hon hde gått o jag väntade på mitt tåg såg jag världens mest omaka tonårspar,han var typ street-kille i 13-14 årsåldern medans hon var typ 2 m o värsta rocktjejen.Vilket inte gick ihop för mig.Plus att han va ganska söt haha :P.
Imorron ska jag ,vicky o jag vet inte om laura eller jess ksulle följa med? men vi ska iaf. gå påskkärringar :P haha <3

Puss gabby <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0