Fan vad kul vi hade idag :).

Hejhej

Idag så träffa jag Vicky o Kinga vid slussen typ tjugo i ett ,vi åt på donken jag o Vicky tog happy meal,men jag orkade inte ens hela jag som brukar äta jätte mycket men jag har på något konstigt sätt inte vart så hungrig idag(?)Kinga tog en glass eftersom hon redan hade ätit.Bakom oss där vi satt var det ansiktsmålning ,vi tänkte måla ett hjärta på allas kinder.Men självklart ska alla små barn tränga sig före så vi gick.Vicky gick tillbaka när jag o Kinga stog i utgången o vi fatta inte riktigt varför,hon tog kompisband som det stog "jag är en kompis på" så jag o Kinga fick oxå ett varsitt.På väg hem till Vicky spela vi in en video på t-banan(kolla facebook).När vi kom dit bytte vi om till bikini o gick ut till studsmattan:). Sen spruta vi vatten haha det var kul fast kallt.
När vi hade gjort det o tänkte gå till flygande sängen fick vi nåt tortillas liknande sak som jag aldrig kommer ihåg men min mamma brukar oxå göra såna,så jävla gott!!.
Precis som vanligt var jag segast på att äta :P hehe jag e faktiskt ganska seg på det .
Men aja när vi kom till flygande sängen spelade vi in en jättelång video men självklart raderades den på nåt sätt.Men jag tror att Vicky oxå filma :).
När vi va inne i växthuset där för att kunna gå därifrån såg vi nåra helt konstiga trädgårdgubbar som typ var bögar(?).
Jag var tvungen att gå för att jag skulle på tennis men blev försenade,lessen!Det var så jävla varmt inne på tennisstadion så det blev inte så mycket tennis mest flumm :P
Familjen hade ju vart på landet o vår bil laddade ur förut så de hade tagit tunnelbanan så jag mötte upp med dom vid stadion.Det hände en jättepinsam sak ,jag åkte på räcket o när jag hoppa upp gick en jättesöt kille förbi o jag råka sparka till hans påse o min mamma börja skratta o jag blev röd :$.


Lite bilder:

Min o Vickys leksak haha
haa kände för att gömma mig lite :P
haah man fick en pappbil som man kunde sätta på hårspännen.
mhmm sötis<3
jag är en kompis-bandet

puss gabby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0