Flumm

Hej hej

Idag har det var en helt okej dag Religionsprovet gick bra tycker jag.Innan provet på matte lektion fick man göra vilken läxa man ville för fröken tog ut varje person som skulle få tillbaka sitt prov,säger inte vad jag fick.
Men då så var jag o Olivia ganska flummiga när vi plugga religion,haha det sluta med att Olivia skrek Andrés betyg över klassrummet o att hon tappa en spegel i golvet så att den gick sönder haha.
Efter skolan så följde jag o Nanna med Vicky jättesnabbt till fröken söt.Sen så gick vi till hennes mammas jobb i gs o vicky hem för hon skulle på träning.
När vi hade hämtat pengar både där o lite hemma hos mig så gick vi till Götgatsbacken för att köpa en sak (hemlis).Haha. Sen gick vi o åt scones som vi köpte av Jonathan på Wayne's haha. Vi satt där i nästan två timmar o hade det trevligt.Hon brevid var vän med gaylord på facebook sa Nanna haha.
När vi gick där igen på götg. på väg mot gs så kom vi att tänka på hur himla perfekt förra våren va!!,jag tror inte att något kan slå den.Allt o alla var helt underbara.
Sen drog vi till MO för att träffa Kim(haha). Det var kul bara att Bisses brorsa skulle ha så mycket åsikter som jag var tvungen att säga emot,det var så lockande :).
Precis när jag satte på datan ikväll börja mamma snälla på mig att jag måste plugga mer för att få bra betyg o så mina betyg i femman var 100000 ggr bättre än vad de är nu.Gud va jag hatar det på en fredag kvääl oxå när man inte vill tänka på skolan hatahatahata!!

Kramisar gabbs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0