Glad:)

hej hej

Idag har jag vart hos tandregleraren för jag bet av den dä tråden man måste ha bakom tänderna i lördags med en mentos.Jag knacka på dörren till vårt klassrum typ tusen gånger på 10 min men blev fortfarande inte insläppt men Jimmy öppnade sen.Det var säkert bara för att vi hade Solvig.
Men men gick hem direkt hem efter skolan för att plugga,sen när gjorde jag det? Svar:idag :P.´Pappa försökte hjälpa mig med spanska vilket var lite roligt han uutalade allt kul eftersom han typ läste tyska(?).
Just nu e mammas o pappas kompisar Nina o Tommy här dom sitter o pratar därnere medans jag nördar framför datan.Innan såg jag på vänner med broder.O så e jag glad för en person som jag trodde var sur på mig inte alls var det yay!


puss gabby<3


(tog bilden från Jess) som har tagit den på en bild som jag hade hemma haha men men det är iaf jag som liiiiiiten :P

Kommentarer
Postat av: mimmi

aaaw, gud vad gullig! :)<3

2009-04-23 @ 16:49:52
URL: http://mjf.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe tack <33

2009-04-23 @ 16:52:40
Postat av: lolz (Andre)

wtf...ho is it?!?

2009-04-26 @ 00:04:53
Postat av: F a n n y

Härlig blogg :)



Har frågestund på min blogg, titta gärna in och ställ en fråga! :)

2009-04-26 @ 00:28:08
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Gabby

hehe tack



andré det stavas who o vem fan tror du att det e?

2009-04-26 @ 13:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0