Har tråkigt :(

Ta fram din mobil tryck neråt i din kontaktlista och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.
Fuska inte!


Kära Fredrik. För det första vill jag säga att Kyra är den bästa vän jag haft, och att Elsa är helt dum i huvet.
Mina sista önskningar är att Nanna och Kevin gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Vicky får ett lyckligt liv tillsammans med Jonas.
Jag vill säga tack till Pia för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Fabius.
Du är verkligen underbar.
Mitt liv har bara gått utför sedan Sofia tog sitt liv.
Snälla, Adam sörj mig inte! Du kommer ändå att dö.
Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Hugo och sedan vandra ut på vägen och
bli överkörd av Sassa som kommer i 130 km/h i en blå Opel.
Jag vill också meddela mitt hat mot Amanda.J eftersom hon varit otrogen mot min käraste Laura.
Jag vet att Olivia.J kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver.
Mitt sista och största tack går till Jesper för att du alltid varit mitt livs kärlek,
tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Pappa och den mest trögtänkta människan som existerat,
nämligen Jessica.


Hahaha..
ibland e man lättroad :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0