Hatar läxor!!

hej hej

Idag efter skolan så skulle jag o Vicky åka o köpa perukerna till stora festen då följde André,Payam o Carl med hah.
Det är så himla läskigt varje gång jag o Vicky åker tunnelbana får vi alltid ett gammalt tåg det har säkert tusen gånger nu o jag skojar inte. Men om nån annan åker med oss blir det ett nytt ändå hah.Intresseant va? xD.
Jag kom väl hem runt kvart över fyra kanske ,ingen va hemma.Började med läxorna medans jag titta på tv hehe.Jag brukar faktiskt göra läxorna vid halv elva så jag blev lite stolt.Men så körde jag fast på matten så satt med den fortfarande vid åtta .Men jag skulle göra ganska mycket o så har vi ju Religion prov om Islam imorrn.Jag kunde ganska mycket både jag o mamma blev chockade hehe.Pluggade lite om det igår med Vicky o då visste jag bara typ att han hette Muhammed..
Innan jag duscha logga jag in på facebook en snabbis o då märkte jag att Kinga hade lagt upp massa bilder t.ex. från Vickys överraskningsfest o när dom sov här o sånt det var kul att titta igenom haha men jag blev ful på alla bilder :P.
Jusste mamma o pappa testa min rödhåriga peruk dom såg sjuka ut haha mamma har oxå lite kortatre hår hon tyckte det va "annorlunda med långt" haha.

Puss Gabby'
Jag o mina "underbara " läxöcker haha 8hade tråkigt o¨m nån undrar xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0