Hatar

Hej hej

Dagen i sig har väl vart helt okej men det var väl små saker som gjorde den sämre.T.ex Han vill aldrig mer nämna hans namn,men om man tar första bokstaven i "Han" o lägger till ugo får man namnet :P.Men han slog min arm helt röd ,fan va ont det gjorde sen gjorde hans sönder min pennvässare.Då flytta jag hans bänk typ 1,5 m ifrån min eftersom vi sitter breve varann(hatahatahata).Vill verkligen byta platser mer än allt.Om jag säger så här så hatar jag honom mer än LillTim o då vet de flesta hur mycket jag hatar honom dåe.Men men nog om det.
Efter  skolan gick Jag,Vicky,Kinga o Sassa till skrapan som vanligt,alltså.Fick låna lite pengar av Vicky som om ska få tillbaka imorgon :)Trevligt vad det iaf. sen på intersport som vi gick in på skulle de testa rullbandet vilket den första killen inte tyckte va okej men den andra gjorde (?).
Fan va jobbigt det är att gilla ån som man inte ens har träffat :(

Puss gabby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0