Ingen bra dag :P

hola

Hehe idag har jag haft en otursdag,ni förstår säkert i mitt inlägg :P.
Aja dagen började helt okej,som vanligt.Jag hade släpat min gympapåse till skolan o så hade jag glömt tröja,o jag kunde inte ha det linnet jag hade under min kofta för det såg man igenom.Så jag fick sitta med Kasper,André o Payam när Ellinor hade sin lek .Sen hade jag min,vilket gick sådär vad jag tyckte jag men men.
När vi skulle byta platser i matsalen o klassrummet,asså platsen i klassrummet var väl helt ok;längst bak o allt men det var nog att jag kunde ha hamnat brevid en bättre person om man säger så:s.O i matsalen hamna jag breve magistern,IGEN!!!Kommer inte kunna äta typ hans armar e i vägen (haha) men det är jättestörande faktiskt.
O hela dagen har jag gått o tänkt på en person just nu känner jag för att säga  A C K till mig själv :(.Åhhh.
Men men efter skolan gick jag o Vicky till skrapan o fika,all killae som var där skulle ju Vicky typ säga nåt till.Hahah men vi träffa Erick,skriver med både C o K eftersom jag inte vet hur han stavar. O själklart var Vicky tvungen att säga hej haha.Han är typ kompis med han som spelar Lasse i Lassemajas dektevtivbyrå,haha.Så han var oxå där.
När jag o Vicky hade fikat klart såg Vicky två killar som hon ville gå fram till det sluta med att vi stalka dom en bit (haha).Var inte en söt kille o träffa oss då har du chans att bli förföljd :P.När jag kom hem läste jag lite biologi,men läser nog mer sen o imorron bitti eftersom vissa har sovmorgon till 10.20,så jävla skönt!!.
Men bilder från dagen kommer senare ikväll :)

Puss Gabby<33
Hhaha Carl (med min kedja till väskan)o Mary.Vicky fixade till den här bilden på mobilen sen,haha den blev rolig :P det kanske kommer sen
Sassa <3
In the trapphus :PNanna o hennes coola t-shirt,wonder women!:P 
Fika med Vicky
                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0