Ingenting

Har absolut inget att göra,alla gick typ hem efter skolan..
Hade spanska prov idag gick bättre än vad jag trodde det skulle göra o blev ganska nöjd:)Efter lunch så skulle vi på studiebesök jag tror att det hette stadsmuséet :/.Vi blev indelade i grupper ,vi skulle egentligen få bestämma själva men så blev det inte.Men jag fick iaf hamna med en bra Kinga<33.Sen var det Payam o Nibras.Det var typ bara jag o Kinga som arbeta aja.
Jag hatar verkligen min jacka vill köpa en ny men har jätte svårt för att hitta fina jackor.Nu när jag tänker efter skulle jag ha köpt den jackan jag har i svart istället för grönt,hur tänkte jag?.
Har inte så  mycket mer att skriva om ..


Beige kofta-Bik Bok
Mörkblå blus-indiska
Vitt linne-Gina t.
Jeans leggins-Gina t.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0