Jag sög på Biologi

heeej

Dagen började bra,åt frkost på Wayne's med Amanda,Nayeli o Sassa o efter en stund kom Kinga.
Innan jag mötte dom så gick jag förbi skolgården(storkyrko).Så såg jag att Kevin satt där,han hade klippt dig ,elr snaggat sig :P.Men jag satte mig o prata med honom bara en liten stund eftersom jag hade bråttom.Sebbe kom sen men jag var tvungen att gå.Men det var kul att få träffa Kevin igen även om det bara var jättesnabbt,det gjorde mig glad under dagen (hehe).
Efter skolan gick några tjejor till gina ,eftersom det är stora festen imorgon.Men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig,kanske ska köpa en klänning därifrån vet ej än.Jag vet iaf att jag kommer se helt sjuk ut med röd peruk.
Haha på väg hem så ringde jag Mamma eftersom hon hade ringt mig o då sa hon att jag skulle vända mig om o då stog hon o Freddan typ vid Katarina hissen så jag följde med dom o handla mat.

Inte så händelserik dag men men<3


Linn,Vicky o kevin för typ evigheter sen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0