jag suger på spanska!!

hej hej

Kom hem tidigt idag för att kunna plugga spanska till imorgon men orkar verkligen inte,så himla tråkigt! Får ändå bara medelbetyg i det som VG.Mamma kommer bli så himla sur när hon ska förhöra mig för jag kommer inte kunna nåt typ :/.
Plus att jag måste göra 30 meningar till engelskan imorgon bara för att jag inte gjorde tio till idag,men jag hann faktiskt inte??Fan vad jag hatar henne.
Jusste Killen i nian som jag e rädd för fick veta det igen haha eftersom alla säger det till honom haha.Men han e så stor o när jag kom ut från toan i matsalen stog han utanför typ jättebredbent o läskigt.Det var nog då jag började bli rädd för honom!Haha jag e så lättskrämd :P

det här blev ett skol-inlägg.

Kram gabby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0