Jaså..

Vissa säger att man inte kan hata sitt liv om man bor bra o allt sådant.Visst livet hänger lite på det också men i mesta dels hur man känner sig inombords.Jag mår dåligt och vill oftast inte gå upp morgorna bara ligga i sängen tills det blir kväll och inte gå upp och sedan somna om.Har ingen att prata med det om ingen skulle förstå hur jag känner.Alla tror säkert att jag bara tycker synd om mig själv just nu. So what? alla ska ha en chans att trivas och säga vad de tycker.
Allt som folk säger på skämt till mig bryter ner mig långsamt och till slut orkar jag inte mer. Jag mår helt enkelt inte bra.


Slut med sånt prat ,idag hämtade jag ju min tandställning som jag nu ska i 4 dagar och sedan bara på natten.Den gör så jävla ont och jag läspar med den.
Efter det gick jag o Mamma till Stadium och köpte ett par vita skor från racemarine.Sen gick vi till Cubus jag köpte en gråtjock tröja där. När vi var på Cubus träffade vi en tjej som jag var ganska bra kompis med när jag var liten men jag har typ inte sett henne på över 3 år.Hennes Farmor o Farfar jobbar på samma gata som jag bor på (min gata är inte så lång).Alla känner alla här haha.Men det var kul att se henne.

Det har öppnat ett Ben&Jerry's glsställe här i Gamla Stan har redan ätit två glassar där och det öppna idag hehe.Så jävla gott.
Vill ha mer glass vi har det hemma men pappa är så himla sur på pappa o han på mig.Han sa att jag skulle sluta bry mig om tandställningen när jag skulle ta ut den men det gör faktiskt ganska ont.Då blev jag suuuuur.


Puss//Gabby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0