Landet :(

Idag var jag i skolan ,fick G  på biologin blev ganska nöjd eftersom jag inte ens fatta vad jag skrev om :P.

Efter skolan gick Jag ,kinga o vicky till Medis först till Kingas mammas jobb sen till Björnsträdgård. De var massa snå barn där så jag ville först inte gå men sen tog de min väska o hängde upp i klätterställningen.
Vicky var tvungen att gå efter ett tag  ovi orkade inte följa med henne till t-banan så hon tog mina o kingas saker.Aja.
På väg hem mötte jag Felicia o Jessica.Jag åkte med Jessica på t-banan men hon gick av vid slussen o jag vid Gamla Stan.
När jag kom hem var jag sur för jag ville inte åka till landet.Jag somna på vägen hit o vakna precis vid godis affären i Åkersberga.Vi kom hit vid 6.Jag mår lite illa eftersom jag har ätit för mycket godis.
 Mimmi o Ivar(min mormor o morfar)som bor här ute blev chokade när det fick se mina tänder haha.
Väl här ute så märkte jag att jag glömde kamerasladden hemma så det blir bilder imorrn när jag kommer hem :).
Tänkte ju göra en header men får göra det senare dåra.

KOmmer hem imorrn :D

Puss Gabby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0