Långfredag!

Hej

Som jag sa kom Kim(min kusin),Shirley(min morbrors fru) o min morbror sixten sen kom även min mormor o morfars granne här på landet Barbro med hennes dotter som hade en dotter :P Som typ var tre år äldre än mig .
Det var trevligt men jag åt lite för mycke så nu har jag ont i magen hehe.
Jag fick en kofta av Kim o dom (bild kommer när jag har kommit till stan).Den var svart o jättefin :).
Men precis när dom kom fick jag världens panik o blev sur för jag hade inte hunnit duscha eller bortsa tänderna så jag fick hoppa in i duschen när de va här o ha blött hår.O självklart hann jag inte platta det när det hade torkat eftersom jag inte kunde gå ifrån o säga"jag måste bara platta håret" det verkar ju lite konstigt??.
Eftersom jag e på landet blir det bilder som jag tar från Facebook o sånt :P.


Ahaha TOPPENTJEJ!!:P så att alla vet jag har inte tandställning längre :P Jag,Jimmy o Mary :)

Hug gabby<3

Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

så mysigt med landet :) Allt bra?

2009-04-10 @ 18:36:23
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0