My day

hej hej

Kom för typ en halvtimma sen.Har precis vart på stan med mamma.
Vid sluta ju efter lunch så då gick Jag,Nanna,Kinga,Vicky,Jess o Hugo o Jakob till Donken.Det var några killar där haha vi sa till en av dom att Hugo tyckte han va het.O Jag trodde alla dom hette Carl-Johan,vet inte varför men har fastnat på det namnet.
När jag o Jessica skulle köpa mat så stog dom framför oss haha.´Vi blev lite flummiga o lekte med femtiolappen haha.
Vi satt vid ett sånt bord där nere o dom där killarna satt typ åhh det är svårt att förklara.Men iaf sen börja nån kasta pommes frites på dom elr var det dom som börja? aja så kasta dom lite o så var det några som kasta gurkor.Men kul var det iaf.
Olivia o Nanna var tvungna att gå så dom gick.
Efter ett tag sprang Hugo iväg,kommer inte ihåg varför men så sprang vi iväg o gömde oss för honom.Sen när vi kom upp från Slussen gallerian,berättade de där killarna att han leta efter oss haha.
Sen gick vi hem till Jakob ett tag,när vi var i hans badrum så satte Kinga på duschen så att min tröja blev lite blöt A C K!.
Dom spela nåt spel höhö.
Jag gick hem vid typ halv tre för jag trodde att jag skulle träffa mimmi(min mormor) för att shoppa men så sa mamma att de hade stannat på landet så jag gick o shoppa med mamma.Köpte lite saker(bilder kommer sen).
När vi va på H&M såg jag några tjejer från sjuan som jag inte direkt gillar.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra försökte få tag på Kevin men han svarar inte på mina mess:(.Aja om jag inte hittar nån att va med får det bli twilight-filmen :).
Imorgon på dagen vet jag inte heller vad jag ska göra,får se imorgon men på kvällen ska jag på bio Med Linn,Vicky o Nanna,eftersom lilla Linn fyller år :D haha vi ska se hannah motana the movie.

Aja puss Gabby :D


Jess,min,Nannas

Hahha en gubbe Vicky tyckte såg ut som en äldre Jonad Gardell,våran idol:P

Kinga o Vicky igår på bussen,innan festen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0