Påsk på landet...

Kom hit til landet i onsdags med mamma pappa kom igår. Idag kommer typ sixten,shirley o kim hmm o några mer vet inte riktigt hehe. Vi firar idag men imorrn kommer det bara va min familj o mimmi o ivar.
Aja har inte vart inne på datan sen i tisdags känt mig lite handikappad utan den men men.

Åhhh jag vill veta vad jag får i påskpresent men mamma säger bara att jag får veta imorrn.
Har inte så mycket att skriva om direkt bara att jag har jätte tråkigt här o saknar alla mina kompisar.Alla tjejer som bor här är bara lantisar,kommer ihåg en gång när jag låtsades vara vän med vår granne här bara för att hoppa på deras studsmatta hehe.

Puss gabby<3


Kommentarer
Postat av: O T T I L I A

Hoppas du får en bra påsk :D

Bra med dig?

2009-04-10 @ 16:16:30
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0