Saknar med hela mitt hjärta!!:'(

  Jag saknar verkligen våren08 innan typ vi gled ifrån Kevin :( o sommaren höste o vintern blev väldigt jobbiga för mig.Eftersom han va o är en stor del av mig. Men den här dagen kom jag ihåg

24/4-08-exakt ett år sen


Jag o Vicky knällde på att Kevin skulle komma ut o träffa oss vi skicka t.o.m röstmeddelanden
O så kom vi på att de som hon sitter på ser ut som tamponger,vilket vi hade kul åt :P.

På bussen var jag o Nanna klädda i "hawaii kläder" då var det några tjejer som satt o skratta men jag o Nanna hade kul åt dom eftersom dom va ganska nördiga :P.

Jag o Nanna fick tillslut ut Kevin till MO-discot fast vi var tvugna att gå hem till honom men det

PLUS att då var jag inte lika klumpig o gjorde många misstag o pinsamma grejer som nu,du vet vad jag syftar på Olivia;).

Nu ska jag nog borsta tänderna o ta bort smink sen lägga mig o läsa FRIDA :).

Puss gabby<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0