Seeeeg

hej hej

Klockan e nu typ halv 2 o jag har fortfarande inte klätt på mig eller borstat tänderna men jag vaknade nästan nyss.
Idag blir det hemma-dag kanske ska köpa en jacka får se.
Men men tänker börja plugga biologi eftersom vi har prov på tisdag,jag vet att jag börjar plugga två dagar innan e annorlunda!Oftast blir det en dag innan.Kom på att det handlar lite om ormar nu ,hur ska det gå? Alla som känner mig vet att jag har världens fobi för ormar kan inte ens se en bild på dom.
Ska nog städa mitt rum oxå började lite igår natt när jag inte orkade va inne på datan längre.
Skulle egentligen till grönan idag,men orkade inte men mamma ringde sen o sa att det var mycket folk där,tur att jag inte följde med.Men ska kanske dit på torsdag med tjejorna :D.
Hahaha jag sitter o skrattar för mig själv,för typ ett år sen blev jag medlem på frida.se o jag har inte vart inne där sen i oktober.Jag sitter nu o läser alla gamla blogginlägg som jag skrev där,jag förstår att ingen läste den jag fattar inte själv vad jag har skrivit haha.


Puss Gabby<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gabby, grönan öppnar kl15 på torsdag hur gör vi då? vi slutar ju typ 12.15, hm problem:(

2009-04-27 @ 17:32:59
URL: http://wwwtheamandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0