Sola:)

hej hej

Har precis kommit ut från duschen.Måste verkligen städa upp i mitt rum för jag vill hitta min pincett(hehe).
Sen typ vid halv ett ska jag möta Vicky o Kinga på slussen vi ska nog äta först sen åker vi hem till Vicky för att sola:).Måste ta med mina tennisgrejer dit eftersom jag ska möta Nanna vid halv fem ,elr lite tidigare för att gå till tennisstadion :).
vet inte vad jag ska ha på mig idag men jag vill ha tights elr nåt...
Jag kan inte sluta lyssna på A drop in the ocean med Ron Pope,hörde den på mimmis blogg(www.mjf.blogg.se) o fastna helt. Jag o Olivia satt o lyssna på den igår kväll fast vi båda var hemma hos oss själva :P.
Det var faktislt inte svårt att somna ensam hemma alla sa att det skulle bli läskigt.Så jag trodde det ,men det kändes som alla var hemma.
You are my heaven.

Puss Gabby<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0