SOOOOL

hej hej

Somna riktigt tidigt igår utan att ha hunnit klä av mig eller så sov i samma kläder jag hade på mig igår haha jag var riktigt trött verka det som.Jag somnade halv elva haha o vaknade halv elva ,men det var faktiskt riktigt skönt att få sova ut.
Nu på morgonen har jag lågit i soffan med täcket o tittat lite på Project Runway.
en när jag gick upp till mitt rum märkte jag att mamma hade öppnat fönstret o genom fönstret kan man komma upp på taket o se hela gamla stan ,riktigt coolt faktiskt.Haha "riktigt" e mitt nya favorit ord verkar det som :P.Men jag ska försöka komma upp på taket genom fönstret snart.Det kommer in massa sol genom fönstret oxå :P.
Idag ska jag nog va hemma bara har inget annat planerat liksom? men men.
Igår  var det jättekul,tack! efter allt gick jag o Nanna till Donken o köpte en glass sen när vi gick därifrån gick vi ner mot skeppsbron o där sprang massa runt haha som typ skulle på nån maskerad .rolig lördags underhållning.Sen åkte Nanna hem o jag gick vidare till munkbrohallen vid t-banan för att köpa b&j's mmmmmmmm.
Märkte nyss att man inte kan skriva nörd på min mammas mobil.
Smsa med Olga nu ska nog göra nåt med henne,yay!!:)

Puss gabby

Såhär ser det ut utanför mitt fönster :

tyska kyrkan tror jag att det e xD



Söta Nannis på donken yesterday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0