Stora festen

hej hej

Kom precis hem typ,från stora festen.
Efter skolan gick några tjejor till gina jag hade inte hittat nåt att ha på mig o Mary skulle köpa en klänning.Sen åkte jag,Kinga o Sassa o Vicky hem till henne o fixa oss.Jusste jag köpte en svart kjol o ett vitt linne.
Vi var ju SATC-tjejerna jag var Miranda jag hade min peruk en stund men sen blev det för varmt o det börja klia.Men iaf det var askul,ni skulle höra min röst efter allt skrik :P.Dampa lite på Kasper o så för han slog mig med sin godispåse på fingret o det börja ömma o göra ont.Hahah självklart överdrev jag men men Kasper blev lite rädd ändå .
Det var kul att dansa på bord o stolar haha.
Jag,Kinga,Sassa o Vicky hade gjort ett vad att alla fyra kulle dansa med en kille innan festen blev slut o det gjorde vi :P.
På vägen hem fick jag Kinga att följa med till slussen köpte en cola på sevenelven,drack faktiskt ingen läsk på festen eftersom jag var för lat för att hämta pengar :P
Ska nog sova snart så jävla trött plus att jag har ont i ryggen :)

Puss Gabby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0