Bored

TIO "HAR DU NÅGONSIN..":
1. Dejtat en av dina bästa kompisar? neee
2. Tagit någon medicin för att hjälpa dig somna snabbare? neppppp

3. Blivit kär vid första ögonkastet? aa hur många gånger som helst haha <3

4. Förlorat en vän? mmm
5. Fått ditt hjärta krossat?  aa
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det? haha hmm aa
7. Haft ett one night stand? no
8. Hånglat med en främling?  nooooooooooooo
9. Blivit aggresiv under en fylla? ofc. haha ;)
10. Glömt någons namn? vet inte


NIO SISTA:
1. Sista godisbiten:
 sur döskallee
2. Sista bilfärd: i förrigår
3. Sista filmen du såg: en shopaholics bekännelser
4. Senaste telefonsamtal:  Mamma tror jag
5. Sista bubbelbadet: på sportlovet
6. Sista spelade cd: längesen kommer inte ihåg :P

7. Sista kyss:  ??
8. Sista gången du sov på golvet: när jag var sur på mamma o ville inte sova i min säng :P haha

9. Sista gången du skrattade: Åt pappas dåliga skämt imorse

ÅTTA FÖRSTA:
1. Första bil:
   Toyota nåt??
2. Första kärlek: på dagis en kille som hette jakob hahahah
3. Första husdjur: hund
4. Första semester: Grekland
5. Första du lägger märket till hos en kille: helheten haha
6. Första köpta skiva: A-teens ofc.
7. Första riktiga kärlek: I'm not telling
8. Första piercing:  i öronen haha


SJU SNABBA:
1. Saknar du någon just nu?
 jaa
2. Håller du på att läsa en bok just nu? Ja men orkar aldrig läsa i den :P
3. Äter du frukost dagligen? mhm hm
4. Gillar du din boendesituation? sådär
5. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?  ehh ja?

6. Pratar du några andra språk? Engelska

7. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag vill hoppa framför en bil!!!

SEX FAVORITER:
1. 
Favoritfrukt? vindruvor
2. Favoritgrönsak? avokado
3. Favorit-veckodag? hmm svårt
4. Favoritlåt?  Unwritten,how to save a life
5. Favoritsvordom?  Fuck
6. Favoritkompis? supermånga


FEM SAKER JAG INTE KAN VARA UTAN (UTAN INBÖRDES ORDNING):
1.
 Familjen
2. Kompisarna
3. mobilen
4. pengar
5. data


FYRA SAKER DU VILL GÖRA INNAN DU DÖR:
1.
 träffa nån jag gillar :P
2. massor

3. ....
4. ...

TRE VAL:
Svart eller vit?
 Vit
Sommar eller vinter? Sommar
Hund eller katt? Hund


TVÅ PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR:
1
. Olga
2. Nanna
Finns massa andra oxå <333

EN SAK DU ÅNGRAR:
1.
 att jag har gjort massa misstag


Kommentarer
Postat av: nanna

ja kan berätta allt för dig me :) <3

2009-04-07 @ 10:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0