Vale!(haha)

Shooo ,som jag alltid skrev i fyran haha ung o dum fast det var bara två år sen

Haha om man läser min dagbok för 2 år sen alltså när jag va 10 typså sår det typ "shoo bree dagbok.Här sitter jag framför datan o äter mjölkchoklad.Idag var ..... i skolan fick sån energi när jag såg honom" haha sen var det bara massa kärlekslistor o sånt :P.

Men men  nog om det idag var det en helt vanlig tråkig skoldag. Fast jag o Nanna smsa under lektionerna o självklart när vi hade solveig så såg hon mobilen.Mobilen e min mammas för min mobil har sim inaktivt ( kommer fixa inom 2 veckor :). Så den hon tog mobilen,jag fick hämta den hos rektorn efter skolan haha.Det var nog första gången jag var hos rektorn typ för nåt o det var inte ens en stor sak :P.Men han var jättesnäll vilket var lite komiskt hehe visst han sa till mig men han var forfarande snäll :P.
Efter skolan så åkte jag,Sassa,Vicky o Kinga till en peruk o maskerad affär typ vid tjärvhovsplan(?).Vi titta på peruker till stora festen jag ska va Miranda från SATC ,tänk mig som rödhårig rätt komiskt det oxå :P.Sen ska Vicky,Kinga o Jess va Carrie,Samantha o Charlotte sen kommer Nanna nog va den där ...gud jag har fått hjärnsläpp vad heter han?? aja .Vi kommer ju va snyggast ändo.
Sen när vi skulle hem såg vi Färjan-Håkan andra gången vi har sett honom ...
Vi åkte/gick hem till mig sedan för vi skulle se på Kingas kollo videosar de var roliga hah.Sassa var tvungen att gå ganska snabbt .Kinga o Vicky stanna sen var Kinga tvungen att gå på dans.Så jag o Vicky börja plugga lite spanska o religion.
O så upptäckte Vicky att våran bok hette Vale o det stod i boken att det betydde okej så nu ska jag bara svara vale så fort jag får chansen .
Jag följde med Vicky till t-banan vid 7-tiden på väg hem träffa jag Tim,Vidar o Fabius bara töntar från min förra klass.Tim ba kolla där e Gabriella(!).haha.
Nu ska jag nog se Efterlyst sen ta en dusch :)

xoxo Gabby ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0