Hello Kitty :D

TJAAAAAA!

Idag har jag vart med Vicky .Men innan jag mötte henne sola jag på balkongen o klädde på mig i flera timmar.Jag e fan den mest omständiga ,kan aldrig bestämma mig o det slutar alltid med det jag hade på mig från början :S.
Men aja,Jag o Vicky köpte kalendrar o en penna vi kommer lätt ha snyggast kalendrar! (hello kitty),det är bara att bli avundsjuk.
Köpte även ett par stentvättade svarta jeans på cubus,två nagellack,värmesak till håret höhö.
Imorron börjar skolan,ska bli kul att träffa alla igen.Vicky,Olivia o jag har kommer ha samma tröja :O.
Just nu knarkar jag rmk,o tänker på honom.






VI E HETA ,OK?

Kommentarer
Postat av: vicky<333

haha asw vi har verkligen de coolaste hello kitty kalenderna i världen <3

2009-09-05 @ 10:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0