Hemma igen.

Kom hem igår,men fick migrän anfall ,igen så palla inte skriva.
Idag har jag inte gjort mycket typ ätit kakor,fan vad jag älskar kakor.Klädde på mig vid 5-tiden hehe.
Freddans kompis Olle ska äta här oxå, dom har typ varit på bio tror jag (?).
Imorron ska jag på ung08 med Elin :D,jag har saknat henne.Ska bli kul.
O på lördag ska jag träffa Olga ,yay!!!Har inte träffat henne på hela sommaren har så mycket att berätta för henne.
Jusste Faceboook e helt cp,jag försöker ladda upp bilder hela tiden men då står det att "webbsidan har upphört att gälla" blir lika sur varje gång.

Ni kan få lite bilder här,har tagit med både mobil o kamera. :).


huM Hum Pappa e liiiiiite blekare än mig bara liiiiiiiiiiiiiiiiiiite.

Den balkongen med stolar högst upp,palla inte ringa in den,kommer jag alltid komma ihåg :')

Strand ,Freddan står typ längre fram haha.

Har jag sagt att jag e väääälfigt normal?

Och att jag äger på att sjunga? höhöhö.


Fredrico :P

Pallar inte lägga upp mer ,det kommer mer på facebook när de slutar vara sjukt störande :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0