I just don't get it.

Hellu hellu

Idag var jag somsagt med Elin på ung08,kul kul fast det regnade.Vi träffa Viktor sen träffa jag Laura,men jag såg massa som jag typ "känner" elr aa asså svårt att förklara höhö.
Idag orkade vi inte gå in assåi det framför scenen men på fredag då jävlar ! haha ne skoja bara.
Vi åt lunch på taco bar,vi åt middag på taco bar.När vi skulle äta lunch var det en pappa som gick fram till kassan o skrek att ha ville ha soja,han lät inte särsklit trevlig .
Jusste på kvällen såg vi en kille som såg jätte rolig ut,men han trodde typ att han va asball. Han hade solglasögon,värsta mycket vax,chinos,typ ehm gråfilt jacka med dubbelknäppning o burberryhalsduk (faaaake).
Asså ni skulle bara ha sett honom.

Gud vad jag längtar till på lördag ska äntligen få träffa olga :D.

Pallar inte lägga upp bilder hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0