Ibland e jag kanske lite lyckad

Hola!

Jag har lärt mig att ladda ner(jag vet jag är super efter).Men jag är iaf glad :D.

Idag efter skolan gick jag o Vick runt o inte gjorde nåt tills hon var tvungen att åka.Ojusste hon ska ju ta bort gipset o jag skulle skriva en gips låt,fan! måste börja skriva haha.
Vi hann träffa Vidar,vi gratta honom för vi hade sett att han hade namnsdag haha,han ska skatta sig glad ;)
Vi träffa Elis oxå,shiiiiiiiit va kort han är! otroligt! aja han var inte så social.
Sen har jag väl bara vart hemma.Fick höra att Freddan hade haft en kompis hemma från sin nya klass,det verkar ju gå bra för honom :)stolt man är.
AHHHHHHHHG imorron har vi gympa kl.8,verkligen inte jippi men aja det är sånt man får leva med .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0