I'm unwritten

SHOOOOOOOO ;D

Sitter då här i min ensamhet o lyssnar på musik.
Nej men idag efter skolan gick vi till donken (igen) Fick Nayelis leksak ,jippi! leksakerna som låter e faktiskt jävligt roliga hehe :P
Sen åkte vi hem till Vicky o höll på med top model.O när vi va på stranden var det värsta läskiga gubben som kom fram till oss "hej jag heter edvin o jag är kristen broder,tyckte det va ganska kul när ni sitter o sminkar er att jag har det här" o så visade han två läppstift o öppna locket vicky sa att vi inte ville ha dom.Så han slängde dom i sanden när han gick därifrån o sen sa han nåt om jesus kristus.
Vi skynda oss därifrån ifall han skulle komma tillbaka ,asså han var läskig :/
Jag o Laura åkte hem tillsammans o på tunnelbanan mötte vi Vickys syrra.
Sen när jag kom hem kände jag för en hamburgare (jaaa,jag vet haha).
Kolla på  gossip girl när mamma kom hem med 3 filmer bara sådär :O.Skoj skoj höhö.
Asså jag måste sluta skriva så jävla onödiga saker.
Blir inga bilder pallar inte lägga upp just nu för datan blir såååå seg när man laddar upp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0