Jag är kär i en väska :D

Hello hello

haha i nat kunde inte jag eller Freddan sova så vi låg i mamma o pappas säng o kolla på comedy central till nästan kvart över två :P.
Sen när jag vakna idag gick jag o la mig i soffan med mitt mysiga täcke,o kolla på slutet av om en pojke.
Märkte att det va sjukt fint väder ute,så jag satte mig på balkongen o pressa tills solen försvann bakom taket.Fick världens roligaste rand haha :P.
Sen gick jag ner o duscha sköööönt.
Efter det var det sjunde himlen som gäälde,vafan vore mitt live utan det? svar;INGET!.
Mamma ringde typ ehm... kommer inte ihåg o undra om vi skulle kolla på skolväska,o snäll som man är hänger man med.Medans Freddan va på nåt töntigt kalas elr aa ¨nåt:P.
Men aja hitta iaf the bag of my dreams!! bara för det kommer jag inte ihåg märket ska köpa den antingen på måndag eller lördag :D I'm happy.Asså seriöst den e perfa.
Imorron bitti drar jag till landet hinner kanske skriva innan annars skriver jag där :).
                                    
                                    Let's sola i pyjamas haha :Pnu fattar ni nog varför jag fick roliga ränder.
                                   
                                    helt jävla sjukt att jag nästan har läst 16 böcker om o sen ännu mer med 
                                    it girl,tp dom ända böckerna jag faktiskt gillar :O

Kommentarer
Postat av: Jessica

heheh, saknar dej gmn ! <3

2009-08-21 @ 00:11:20
URL: http://zessiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0