"jag vet inte vad jag ska skriva här"


 

TIO "HAR DU NÅGONSIN..":
1. Dejtat en av dina bästa kompisar? nopp.
2. Tagit någon medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nejj

3. Blivit kär vid första ögonkastet? det är klart

4. Förlorat en vän? joo
5. Fått ditt hjärta krossat?  nej? ..men det är klart.
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det? kanske hehe.
7. Haft ett one night stand? no no
8. Hånglat med en främling?  nej
9. Blivit aggresiv under en fylla? vem har inte det?
10. Glömt någons namn? brukar faktiskt komma ihåg dom flesta :).


NIO SISTA:
1. Sista godisbiten:
 tror det va typ djungelvrål
2. Sista bilfärd: idag från landet
3. Sista filmen du såg: ehm,jumper?
4. Senaste telefonsamtal:  vicky
5. Sista bubbelbadet: a long time ago if i remember correctly höhö
6. Sista spelade cd: absolute summer hits

7. Sista kyss: jadu.
8. Sista gången du sov på golvet: det kommer jag inte ihåg xd

9. Sista gången du skrattade: när jag dansa i soffan o min familj tyckte jag va konstig

ÅTTA FÖRSTA:
1. Första bil:
   toyota
2. Första kärlek: den där jakob som såg ut som en killig snövit som gick på mitt dagis haha
3. Första husdjur: smulan
4. Första semester: usa
5. Första du lägger märket till hos en kille: stilen o o ögonbrynen/ögon haha
6. Första köpta skiva: a-teens wiiiho
7. Första riktiga kärlek: i somras tror jag
8. Första piercing:  öronen


SJU SNABBA:
1. Saknar du någon just nu?
 my friends
2. Håller du på att läsa en bok just nu? gossip girl
3. Äter du frukost dagligen? jaaa e för hungrig för att glömma
4. Gillar du din boendesituation? jaaa
5. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?  varsågoda,nooo lifers höhö

6. Pratar du några andra språk? suger på dom

7. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Nån som vill hoppa framför en bil med mig?

SEX FAVORITER:
1. 
Favoritfrukt? vindruvor
2. Favoritgrönsak? gurka
3. Favorit-veckodag? alla förutom måndag
4. Favoritlåt?  shiiieet för många
5. Favoritsvordom?  *censurerat* höhö (ursäkta min dåliga humor)
6. Favoritkompis? svårt att säga. ;)


FEM SAKER JAG INTE KAN VARA UTAN (UTAN INBÖRDES ORDNING):
1.
 mobil
2. musik
3. data
4. pengar
5. nära o kära


FYRA SAKER DU VILL GÖRA INNAN DU DÖR:
1.
 bli kär.
2. ha jävligt kul.

3. ....
4. ...

TRE VAL:
Svart eller vit?
 Vit
Sommar eller vinter? vinter
Hund eller katt? Hund


TVÅ PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR:
1
. Vicky
2. Nanna
Finns über många mer o dom vet isf.

EN SAK DU ÅNGRAR:
1.
 att jag inte skriver till *** varje gång höh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0