knarkar a*teens

Tjatja (hhhah hum vem säger så nu igen?)

Sitter o lyssnar på a*teens så grymma,sjunger med som fan!

Idag var vi hos Vicky o tog bilder,fast kasper o carl som skulle ha vart me.Ville visst inte va med,jävla fegisar .
Typ runt fem-tiden gick vi till bergshamra o köpte "mat".Jag o Laura dela på chees ballz o kola kakor sen köpte alla varsin korv :O! höhö.
Sen när vi kom tillbaka va klockan redan halv sju så jag,linn,amanda o laura åkte hem.
När jag kom hem skulle vi äta,vi kolla på what happens in vegas,den va rätt bra .Hahah jag skrattar åt allt just nu!


Laura e söt!

smygfottning!

Poserare !höhö

innocent? humhum

Kakor e gooooottt!!



Källs outfit!Bortse från min konstighet :)

Kommentarer
Postat av: vicky<333

no fett hemska bilder på mig ja hade ju typ 0 makeup men skitsamma fett kul da ju<33

2009-09-05 @ 10:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0