No life asusual höhö :)

1. Vilken svordom använder du mest?
Jävla cp hora! elr fucking fag hehe.
2. Äger du en iPod?
Ja nano.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Sova ut!!
4. Hur många resväskor äger du?
1 som bara e min,ingen annans !
5. Använder du flip-floppar?
Ofc.
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Fråga mamma o pappa.
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Olika från dag till dag.
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Gash,det kommer jag verkligen inte ihåg eller kanske den där franska filmen jag o Vicky såg haha.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Alla barn hatar mig så lätt en vännina
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En laptop!!
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Vem blir inte kallad det? ;O
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej,men jag somnar aldrig direkt.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
no cd-spelare här inte.Men senaste skivan jag lyssna på va Abdolute summer hits
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Adele med chasing pavements så fucking grym.
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
En hemlighet förblir hemlighet.
16. När var senast någon stötte på dig?
A long time ago ,my friend.
17. Vad åt du till middag senast?
Japanskt.
18. Använder du huvtröjor?
Jora
19. Kan du vissla?
Har aldrig kunnat.
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Ja du,det var min moder.
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Extreme ,lätt!!
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jadå, fortsätt om det roar er ;)
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
har ingen aning nånstans i Paris men annars 08
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Inte så mycket ,kollar mer på det nu haha!
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Stort.
26. Hur många syskon har du?
1.
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Kan väl hända. ;)
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Många,kan jag säga.
29. Äger du några popband t-shirts?
Hmm,tror int det,nej det gör jag inte :P.
30. När flög du senast?
30 juni från Malta :)<3
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
en bänk/soffa o 2 stolar.
32. Läser du för skojs skull?
Bara tidningar.
33. Pratar du några andra språk?
Engelska e det ända jag pratar relativt bra.
34. Diskar du din egen disk?
Verkligen inte.
35. Har du gråtit offentligt?
Ja,many times,jag gillar o gråta *naaaaaat*.
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Just nu sitter jag med broders laptop annars stationär.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nae inte alltid direkt.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Isåfall en liten tatuering.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Helst.
40. Kan du kasta macka?
Nae,försöker o försöker,men jag suger på det.
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej,men jag har en jamaica handduk,yeah!
42. Vad har du med dig in på bion?
Godis o läsk.
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Jaa,Seija kanske hahahahah *ETT STORT NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT*
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Vet inte vilken religion jag tillhör hhee :S
45. Vad har du för väder?
Mörkt o varmt.
46. Har du en blogg?
Näuuuuuuh.
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Det kan man ju undra sig.
48. Gillar du att flyga?
Har lärt mig att älska det.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Charm och kulig.
50. När sov du senast på golvet?
Hmm i Landskrona med Faster.
51. Vilken är din favorit drink?
Alla!
52. Gillar du din boende-situation?
Helt ok.
53. Vilken är din mammas hemstad?
Sollentuna,Stockholm.
54. Din pappas hemstad?
Vasastan,Stockholm.
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Bara jag får sova så är det okej :).
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Naej,tar dagen som den kommer.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Jaaaa.Fyran ,jag var nästan offret för alla lärare.Men jag kanske inte hade den bästa attityden
58. Vilken är din favoritfrukt?
vindruvor
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej,palla.
   60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
Fyller fjortis höhö ,fjorton.
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nooooeeeejj haha.
62. Tror du på liv på andra planeter?
Nåt liv måste ju finnas där ute eller?
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Hela min familj.
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Det är vad jag ligger o grubblar om på kvällen.
65. Vad var det senaste du åt?
Una cookie.
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Det är så himla olika,Men tjejer måste nästan alltid bråka.Det gör inte killar men gud jag vet inte.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jo det var ju såhär att dom kände att Gabriella passa mig,sen sa dom till varandra nu bestämmer vi att hon ska heta,Marie Gabriella Bimark.Exakt så var det! :)
68. Gillar du senap?
Bara med pommes frites,jag vet,jag är äcklig.
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jävla cp oxå!.Nu ska jag hoppa framför en bil.
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Om jag fick chansen.
71. Vilken karaktär från en bok påminner mest om dig själv?
Ingen i think,kom med förslag.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Never.
73. Tycker du om att krama folk?
Kom så får du en kram :)
74. Skulle du säga att du är trendig?
Totally not.
75. Äger du en digitalkamera?
Jepp.
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Det var någon som nån,men kmmer verkligen inte ihåg haha?
 77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Lite.
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
...
79. Tycker du att du är attraktiv?
Nej, ingen ar sagt nåt annat heller :).Men jag är nöjd ändå.
80. Vad är du allergisk mot?
Alla djur som hårar!,lite laktos o pollen.
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej,ge mig en häst o jag skulle äta den.
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Säkert som min lillebror,Fredrik.
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Dom som känner att de har tråkigt:)


Haha imorse vaknade jag gråtandes kan berätta om min dröm sen.Den var på ett sett befriande men ändå rejält ledsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0