Parc Asterix

Lyssna!!!!Så jävla grym!!



Aja hellu idag var jag på parc asterix med min familj,askul faktiskt,Åkte en berg-o-dalbana med sjukt många loopar,fett kul.
Fast i en bergis vi skulle åka så tog den en halvtimmas kö,så vi tänkte vi åker den.Men skojar ni?Vi stog där i 2 timmar ist. Kunde det bli bättre när vi kom fram var det ett tekniskt fel så vi fick vänta ännu längre.Men aja det blir ett välbevarat minne höhö.
Jusste ,gissa vad jag fick veta igår?? :D:D:DMAMMAS HALSYSTER FRÅN JAPAN KOMMER TILL SVERIGE OM EN EXAKT MÅNAD!!!.O våra kusiner kommer oxå.Det är helt flippat,har aldrig träffat dom förut plus att jag fick reda på det för 3 år sen.
Aja imrogon ska vi till Eiffeltornet,sen ska jag få shoppa,maha.



I Paris som sexåring.

Kommentarer
Postat av: e,

viska gå t sammans på ung 08<333

när ska vi träffas??;)))

saknareej som faaan<3333

2009-08-06 @ 16:41:19
URL: http://flikkanelin.blogg.se/
Postat av: embla

söööt<3<3<3

vi mååååste ses snart!!! saknar dej så mkt så det inte finns!

pussar

2009-08-10 @ 16:05:08
URL: http://soulsisters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0