Second day :O

haha,det är väl bra att jag e road av nåt?

Men aja va i skolan idag,men vi slutar ju vid elva.Så man kan väl inte riktigt klaga?
Fick värsta bra platsen,brevid min kära vän Mary :D
Efter skolan så följde jag med Vicky till Zara för hon skulle byta sin pappas present.Men märkte precis att hon glömde det hon bytte till här.
Somsagt åkte vi hit sen.Det spöregna verkligen just då,alla gick runt med paraply o där kommer vi jätte blöta!.
Vi gjorde inte så mycket eller höll på med top model. (jaaaa,höll på).
Fäljde med henne till t-banan vid 5 sen ringde jag mamma för jag ville kolla på ett par skor på indiska som jag köpte.
Nu sitter jag här o tuggar tuggummi,intressesant? klart det är..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så avundsjuk på din plats jag fick ju sitta bredvid KASPER du borde förstå mig som också haft honom dom bänkgranne...;)

2009-08-26 @ 19:27:38
Postat av: Andre

det är inget fel att sitta bredvid kasper :)

2009-08-27 @ 14:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0