WHEN I SAY SICKLA,WHAT DO YOU SAY?

Well I would say that I was there today ;).

Efter skolan träffa jag o vicky ,Linn.Vi gick hem till henne o gjorde våfflor men det fanns inte så mycket pulver så vi imporviserade typ med mjöl ,vaniljsocker,socker o massa saker.Det smaka inte så mycket våfflor men det var ändå gott ;)
Vi spela wii,jag o vicky sammarbeta , vi ägde hehe :P.
Sen skulle jag gå för jag skulle möta mamma vi skulle köpa gympaskor.
Vi åkte till sickla fick med mig ett par adidas skor,joggingbyxor,2 bas t-shirtar.Jag blev jätte trött på att mamma gick så jävla snabbt jag skojar inte!  hon nästan sprang,puuuuh!.
När vi kom hem så va klockan nästan halv 7 tror jag.Jag var tvungen att kolla på den nya disneyfilmen(tönt som man är).Det var inte så bra,men det tyckte min pappa iaf :P.
O nu sitter jag här i min egna lilla värld :).



"Jooooo,men det var ju såhär det va!!"



Oh no!Vicky blir anfallen!



Oh my fucking god!Den här bilden gör verkligen ingen rättvisa ju!! :''''(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0