2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hade gips,Malta<3 o massa andra saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hahah verkligen inte.Mitt förra året var att jag skulle vara mer öppen o om jag ville ha når skulle jag ha det.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? No,inte  vad jag vet ;).
4. Dog någon som stod dig nära? Inte nära som tur är.
5. Vilka länder besökte du? Malta,Danmark,Frankrike,Belgien säkert nåt mer land som jag åkt igenom..
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Det vill jag inte berätta.maha!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 3 januari och 28 juli.
8. Vad var din största framgång 2009? Klär mig inte jättefult längre haha :P.Och kanske att vara lite mer social.
9. Största misstaget? Ganska många,jag är rätt misslyckad hehe ;)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jo hade värsta migrän på min födelsedag,sorgligt.Och bröt foten.
11. Bästa köpet? Mina kära väskor och jeans(alla mina jeans som jag har har jag köpt i år förra året hade jag typ alltid samma haha).
12. Vad spenderade du mest pengar på? Maaaat:P. och kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mm..
14. Vilen låt kommer alltid att påminna dig om 2009? A drop in the ocean, det me and my friends låt på nåt sätt. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?Ledsnare,vart ett jävla depp-år!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kan inte komma på nåt typ när jag tänker tillbaka mer än att inte vara så blyg.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? säkert mycket kommer inte på nåt..
18. Hur tillbringar du julen?Hos farmor o Farfar me Kusinerna o min familj.
19. Blev du kär i år? ohja.
20. Favoritprogram på TV? DH,efterlyst,brottskod försvunnen,Gossip Girl m.m.
21. Bästa boken du läste i år? Tillsammans-böckerna.
22. Största musikaliska upptäckten? Justin Bieber.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ipod
25. Något du önskade dig men inte fick? En adidas men fick det i julklapp ändå.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fika med Nanna,Vicky o Linn och fick Migrän anfall och somna klockan sju och sov hela nästa dag.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mm.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Dålig i början och bättre nu ;).
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ryan Schekler och Justin Bieber.
31. Vem saknade du? Kevin i början av året,
32. De bästa nya människorna du träffade? Malta-människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0