Cause I adore you.

Har spenderat nästan hela min dag med våra kära tv,haha. Men jag är fan helt slut går runt och ser ut som ett spöke när jag vaknar (ingen vacker syn,jag lovar).
Senare när mamma slutar ska vi typ köpa gran I think... Äntligen lite julkänsla här hemma.Köket har typ förstört för vi har inte hunnit pynta så mycket.

Åh,fatta det är tre dagar kvar till julafton ,myyyysigt jag längtar verkligen julafton är nog min favoritdag.Jag kommer ihåg nästan alla julaftnar(säger man ens så? ;O)
Men alla julbilder från förra året är på min data och justnu sitter jag på "familjedatan".

Aja.



Förra helgen,de tyckte inte att jag var bäst på att sjunga ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0