I don't know what to say.

Hej hej!!

Idag har jag varit med Linn.Vi gick runt lite på stan för att hitta lediga platser på Sandys,tillslut hitta vi det iaf,satt där ganska långe innan vi börja gå hem.
Hemma hos Linn kolla vi på idol 2005 som var på tv.Jag tror det var året min syssling var med,fast mamma säger att det inte var det,men jag kan ge hundra på att han va det...

Just nu sitter jag o kollar på Disney hahah :P


Som jag har sagt,jag saknar Frankrike hur jävla mycket som helst.Och jag ångrar mig att jag inte sa nåt mer till honom än vad jag gjorde den kvällen...Skulle göra vad som helst för att vara där några dagar till och han också bodde kvar.Fick bara veta hans namn o att han bodde i skåne,hur långt kommer man på det liksom?.
Åhhhhhh vad jag saknar Frankrike buhuuuu :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0