Jullov.

Hur fan e det möjligt?

Jag hade idag asmånga besökare har inte haft så många på länge även fast jag inte bloggat hum...annorlunda.

Aja har iaf jullov just nu precis vad jag behövde,orkar inte vara i skolan längre men har bestämt mig för att skriva in svenska uppsats någon dag när jag har jävligt tråkigt.
I natt sov jag 12,tääääänk va länge! ;O
Orka inte fixa håret så det fick bli det plattade håret från igår uppsatt i en tofs.
Idag var vi på glögg hos mina kusiner och jag hitta mina nya kärlek i en lamp tändare(om det finns något som heter det).
Den hade sn egna charm hahah.
Efter det åkte jag och mamma o Freddan till åhlens och hemköp köpte en liten julklapp,asså jag köpte inte julklappen på hemköp om ni undra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0