You don't know anything about me.

Hola!

Sov hos Vicky igårkväll.

Igår så var vi ju somsagt på stan Nanna följde oxå med.Köpte en kofta elr aa med dragkedja,Pyjamas och ett par skor.

Sen när vi var i gallerian såg vi Stefan i Paradise hotel,han jobbar i en affär där..(berättar inte vilken,feel the pain!).Vi tänkte gå på bio men det var inga roliga filmer som vi ville se.
Så vi åkte hem till Vicky,hyrde i taket lyser stjärnorna,me love that movie ;).

Vicky har värsta roliga boken typ "Svarets Bok" från olika filmcitat.Och sen när vi skulle ut till Puppy så fick vi värsta läskiga svaren när vi fråga om vi skulle klara oss och om det var någon där ute...Men vi klara oss iaf.

Imorse spela jag tennis sen kom familjen och plocka upp mig så åkte vi till landet,inte för att jag ville direkt.
Seriöst,jag har världens sjukaste familj,ni skulle fan sett oss i bilen!!Sjuuuuka i huvet jag lovar :P

Aja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0