Today

Hola!(hehe) Idag har jag vart med Jessica ,it was fun :P men jag saknar Tor (kolla bilden) lite haha ;).Han har det nog bra hos Jess.Men hoppas att vi ses på onsdag . Vi fika på Orange & coffe i souk ,så tog hon min mobil o då vill jag ha tillbaka den o tillslut låg jag på golvet hehe.Alla runt omkring ba :ehh??
Aja imorgon ska jag träffa Linn det känns typ som evigheter sen jag träffa henne men det ska bli kuligt :P

Lite bilder från idag (H&M)

jessica
haha creepy <3






Här har vi Tor xD HAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Jess

vår kära tooor !!! <3 <3

Men kan int vi gå i helgen på den filmen gabby ?? <333

2009-03-04 @ 18:50:52
URL: http://alwaysj.blogg.se/
Postat av: Gabby

vet int om jag kna skulle kankse träffa vicky på sönda men isåfall kanske nästa helg för vi måste ju se den när tor i med <3333

2009-03-04 @ 20:49:55
URL: http://justgabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0