F to the rankrike

sitter på hotellet i frankrike just nu hehe.Pallar inte lägga up bilder men kanske nångång i veckan får det bli.
harvarit på bakken o i landskrona nu i helgen,kommit påatt min kusin o jag e vädigt lika till sättet o bara allt .alla tror vi är syskon höhö.Vi hade askul på bakken eftersom min farfar fyllde år.åkte mest typ med daniel o freddan.
Ha redan shoppat ganska myckt på en vecka.
Jusste det bor en jättesöt svensk kille här på hottelet o han sitter typ alltid på sin balkong som jag ser från vårt rum höhöh *lycka*

ska till paris på lördag :D då blir det änu mer shopping mohhaha

förlåt för det konstiga inlägget,har fått för mycket soooool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0