Funny fun fun

höhö

Det bode svenskar typ brevid oss här.Som jag inte alls hade pratat förut .Så igårkväll fråga dom mig o freddan om vi ville va med på kurragömma för att typ bryta isen.Jag hade förberett mig liksom på att stta o tråka hela kvällen men istället hade jag askul med dom fast nåra va yngre men vi satt typ i receptionen o prata sen störde vi security o han blev as sur.Vi va dom ända i receptionen spc på natten.Freddan hade redan gått o lagt sig när vi bärja ha kul. Mi o Viktor va tvugna att gå efter ett tag så det va bara jag o elsa o elin kvar. sen sprang vi ut till poolområdet det va typ heltkolsbart vi hörde bara havet.Sen hörde vi nån gå så ställde vi oss bakom en pelare o så lös nån på oss med en ficklampa o då var det den läsikag security vakten,eriöst han va asläskig höhö.Pallar inte berätta mer.
Joo jag har spelat tennis med pappa några gånger nu det finns tennisbanor precis brevid.Jusste det blir inga bilder eftersom idiot som man är glömde man sladden hemma fast jag va säker på att jag hade med mig den aja that's life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0