Hej,idag ska Gabby träffa Linn ;P

hejhej 

nu ska jag börja klä på mig o fixa mig.För jag ska träffa Linn om en timma.Ska bli rejält skönt att bara få komma ut,har typ inte gjort nåt sen jag kom hem från Malta( jag vet,jag e lat).
Imorgon ska jag till vårdcentralen med moder(jättekul eller hur`?) o gissa vilken tid ? kl 08.00.Så himla tidigt.Men vi måste kolla mina ben  o min rygg för det värker så.Vakna 5-6 gånger i natt o det gjorde så jävla ont så jag var tvungen att gå ner till mamma varje gång så hon kunde smörja in mina ben med tigerbalsam.
Nog om värk jag fyller om 3 dagar!!!! Det känns som det va igår jag fyllde år.Och om 3 dagar behöver jag inte säga att jag e 12 år utan 13!!mohaha power :P (jag e jätte trött o tycker att jag e jätterolig höhö).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0