I'm not hemma

HallojHalloj

Nu har man lämnat stockholm för att bila med familjen.Vi åkte tidigt imorse sov i bilen nån timma men inte så mycket mer.
Eftersom man har så tråkigt  bilen så bestämde jag mig för att flytta till strängnäs o bli mäklare när ag blir stor sen ska jag ha´sommarhus i västervik o övernattningslägenhet i tranås höhö.Det är bara att komma o hälsa på!
Jusste åkte förbi ett ställe med världens roligaste namn ,FRÖSLIDA!! haha man var ju trött så man hade ju kul åt de oxå.Jag har skrattat typ hela tiden,t.om åt min pappas skämt.
Aja just nu är jag i halmstad på ett hotell ,hela min familj sover typ o det är bara jag o tangentbordet som låter.
Jusste vi kolla lite på allsång så vad det en dvärg som sjöng i micken som var ganska brun då skrek jag "Sebbe" Min pappa börja t.om skratta mumla nåt om elakt medans han skratta,jaa det är ju synd om dvärgen att bli jämförd med en idiot som Sebbe :).
Imorron fotsätter vi ner mot landskrona där vi ska va i två dagar med min faster marie,Daniel (min kusin) o farfar.Skriver sen,har ju laptopen.
Nu måste jag hitta på nåt som är roligt o göra men ändå tyst i ett litet hotellrum,lycka till!

P.S. Har köpt 2 nya glajjor för 100 kr tsm!! bilder kommer imorgon säger vi ;)über coola ,über e mitt nya ord höhö.

Kommentarer
Postat av: Olls

Langa gärna en söt kommentar på bloggen för då blir jag glaad! :$

Http://Olls.webblogg.se

2009-07-24 @ 00:58:41
URL: http://olls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0